Seminář Jak na on-line marketing

Seminářem s názvem Jak být vidět v on-line světě jsme 4. listopadu navázali na úvodní setkání akademie, které proběhlo v polovině října v kině Vlast. Lektorka Lenka Jeřábková si pro účastníky semináře připravila rychlý přehled komunikačních kanálů a praktických tipů z její dlouholeté marketingové praxe.

Ukázali jsme si, jak důležité je mít zanesené své fyzické (i on-line) podnikání v katalozích jako jsou Firmy.cz a Google Moje firma. Nevíte, jak se do katalogů přidat? Lektorka Lenka natočila návod, jak se zapsat do Google Moje firma a také jak se přidat do katalogu Firmy.cz

Zdůraznili jsme si také, jak je důležité mít propojené všechny komunikační kanály. Máte na svém webu odkaz na vaše sociální sítě (Facebook, Instagram)? A naopak na svých sociálních sítích odkaz na váš web?

Zabrousili jsme také k ideálnímu zákazníku. Při komunikaci v on-line světě (ať už se jedná o sociální sítě, web, blog nebo třeba newsletter) je důležité oslovovat svou cílovou skupinu. Málokdy jsou mou cílovou skupinou všichni. Máte barbershop? V tom případě budou vaši cílovou skupinou muži ve věku cca 20 – 60 let, se středně vysokými příjmy, kteří dbají na svůj zevnějšek. V případě papírnictví to zase budou asi ženy v produktivním věku, které obstarávají jak školní potřeby pro své děti, tak materiál pro své tvoření. V rámci komunikace si pak představte, že daný příspěvek píšete právě svému ideálnímu zákazníkovi.

Tyto a řada dalších tipů zazněla na našem prvním on-line semináři. Nechcete, aby Vám utekly ty další? Zapojit se a registrovat můžete v průběhu celé akademie, která běží až do ledna 2022 (odkaz na registraci).