Jak na design služeb a zákaznickou zkušenost

21. 1. 2025 (11:00). Kapacita workshopu se naplnila. Máte možnost přihlásit se jako náhradník, pokud by se uvolnilo místo, dáme Vám vědět.

V rámci Akademie pro podnikatele Podnikej F-M vás srdečně zveme na lednový workshop, ve kterém se podíváme na oblast designu služeb. S lektorkou Hanou Šnáblovou si ukážeme, jak design služeb přispívá k vytváření pozitivního dojmu nejen u zákazníků. Naučíte se, jak mapovat cestu zákazníka a jak na základě těchto informací zlepšit procesy ve vašem podnikání.

Termín semináře:
Čtvrtek 23. 1. 2025, 14:00 – 17:00

Místo konání:
Knihovna Frýdek-Místek (Modrý salónek, 4. patro, Hlavní tř. 112, Místek)

Pro koho je akce:
Workshop je určen podnikatelům a zájemcům o dané téma z Frýdku-Místku. Díky podpoře města Frýdek-Místek je pro účastníky ZDARMA, vzhledem k omezené kapacitě je nutná registrace místa předem.

O lektorce:
Hana Šnáblová je Human Experience Designer, navrhuje a vytváří služby a systémy pro maximální efektivitu a nejlepší možný prožitek všech zúčastněných – na to se zaměříme právě v rámci našeho workshopu. Současně se zabývá použitím této disciplíny ve vyjednávání. Hana vystudovala design na institutu Lorenzo de’ Medici ve Florencii a poté v Londýně. Přes 12 let učí Design a různé byznys moduly na UCL v Londýně a IT & Entrepreneurship na pražské VŠE.

Kontakt:
Potřebujete poradit s registrací? Kontaktujte nás na info@kamilasmutna.cz nebo 605 456 204.