Akademie pro obchodníky

Nabízíme obchodníkům bezplatný vzdělávací program, který vás naučí, jak se přizpůsobit nové covidové době. V rámci hodinu a půl dlouhých on-line seminářů se dozvíte praktické tipy z oblasti marketingu, sociálních sítí nebo třeba designu kamenných prodejen. Na dvou živých setkáních budete mít také možnost potkat a propojit se s dalšími účastníky. Těšíme se na všechny malé obchodníky z Frýdku-Místku, rukodělné tvůrce, zástupce neziskovek, ale i pouhé zájemce o daná témata.

On-line a offline semináře
On-line marketing, grafika v Canvě, Facebooková reklama nebo třeba živý workshop, kde se naučíte základy tvorby zajímavé výlohy.

Délka
Akademie poběží od 19. října do 11. ledna 2022. On-line webináře budou mít 90 minut a poběží v čase 18:00 – 19:30 hod.

Konzultace
V rámci naší Facebookové skupiny Obchodníci Frýdek-Místek vám lektoři rádi poradí a poskytnou bezplatnou konzultaci.
Harmonogram
| út 19. říjen 2021 17:00 – 19:00 Kino Vlast, F-M | Úvodní setkání akademie (naživo) Představení akademie a Podnikej F~M (náměstek Jakub Míček, zastupitelka Markéta Ubíková). Jak učím Frýdek-Místek milovat veganské jídlo a jak mi v tom pomáhá Instagram (Denisa Michnová z Minirestaurace u Denči). Proč je dobré při začátku podnikání sundat růžové brýle (Patrik Bauer z Řeznictví u Bobra). Diskuse o potřebách malých obchodníků z Frýdku-Místku. |
| čt 4. listopadu 2021 18:00 – 19:30 | Jak být vidět v on-line světě (on-line seminář) On-line seminář, který vám dá návod, co udělat, aby vás zákazníci našli na internetu (od map až k jednotné prezentaci vaší značky). Lektorka: Lenka Jeřábková |
| so 20. listopadu 2021 9:00 – 12:00 | Workshop Vánoční výloha (naživo) Na workshopu vám poradíme, jak na poutavou výlohu, která prodává. Dáme si tipy na zajímavé vánoční aranžmá, které nestojí moc peněz. a poradíme tipy pro vaši konkrétní výlohu. Ukážeme si, jak napsat ceduli, která zaujme. Z přihlášených navíc vybereme 2 obchody, které získají úpravu výlohy zdarma! Lektorka: Denisa Bajgarová & Renáta Gebauerová |
| čt 25. listopad 2021 18:00 – 19:30 | Canva I (on-line seminář) Jak na grafiku, od letáků až po sociální sítě. Seznámení s grafickým programem, díky kterému si vytvoříte grafiku pro vaše podnikání. Lektorka: Kateřina Švidrnochová |
| čt 2. prosince 2021 18:00 – 19:30 | Canva II – Pokročilejší tipy a triky (on-line seminář) Pokročilejší funkce grafického programu, díky kterému zvládnete i úpravu videií nebo třeba animace. Lektorka: Kateřina Švidrnochová |
| čt 6. ledna 2022 18:00 – 19:30 | Facebooková reklama (on-line seminář) Nastavení reklamy v rámci Facebook Business Manager krok za krokem a praktické tipy z praxe. Lektor: Jiří Pernica |
| út 11. ledna 2022 | Závěrečné setkání s účastníky akademie (naživo) |
Aktuality
- Do Velkého týdne malých firem se zapojila řada podnikatelů z Frýdku-MístkuMasáže, bylinky, ale také unikátní muzeum meteoritů nebo firma, která používá nanotechnologie pro výrobu textilu. Do Velkého týdne malých firem se ve dnech 13. –… Pokračovat ve čtení Do Velkého týdne malých firem se zapojila řada podnikatelů z Frýdku-Místku
- Workshop Jak na rodokomen představil profesi genealožkyV rámci Velkého týdne malých firem jsme ve Frýdku-Místku představili řadu zajímavých podnikatelských příběhů a profesí. Jednou z nich je i profese genealožky, které se… Pokračovat ve čtení Workshop Jak na rodokomen představil profesi genealožky
- Začíná Velký týden malých firemPrávě dnes startuje druhý ročník celorepublikové akce Velký týden malých firem. A i ve Frýdku-Místku se představí místní podnikatelé, jako například Muzeum Meteoritů se dnem… Pokračovat ve čtení Začíná Velký týden malých firem
Lektoři a hosté

Patrik Bauer
Řeznictví u Bobra z Raškovic je pojem, který zná každý milovník jídla z Moravskoslezského kraje. Za známými bobrotami, za kterými stojí Patrik se svým tátou se sjíždějí lidé z širokého okolí. Jaké ale byly jejich začátky v roce 2014? A co by dnes udělali jinak? O to se podělí na našem úvodním setkání akademie 19. října.

Denisa Michnová
Denisa se svou rodinou už 7 let provozuje na Místeckém náměstí Minirestauraci u Denči. Denčin záběr je opravdu široký, kromě vaření pořádá kurzy vaření a před Vánoci jí vyjde její první kuchařka. Na úvodním setkání akademie se s námi podělí o tipy, jak jí sociální sítě jako Facebook a Instagram pomáhají v podnikání.

Lenka Jeřábková
Lenka vystudovala Sociální masovou komunikaci na Univerzitě Jana Ámose Komenského. Poté se pohybovala 9 let v korporátním prostředí mediální agentury a starala se o jedny z největších klientů v České republice (Air Bank, Zonky, Sazka, Fischer, O2 či Mlékárna Kunín). V roce 2017 se postavila na vlastní nohy a začala se zaměřovat na menší projekty – živnostníky. Postupem času vybudovala virtuální marketingovou agenturu Nakopni svůj marketing, kde spolu více než 40 kolegy pomáhají svým klientům růst.

Denisa Bajgarová
Denisa vystudovala politologii, ale už při studiu milovala módu a design, 11 let pracuje ve společnosti Marks & Spencer a má na starost vzhled prodejen, výloh a styling napříč celou republikou. Absolvovala řadu tréninků a školení v Anglii a pravidelně školí také v rámci firmy v Česku. Jejím snem byl bytový design a tak v roce 2017 založila s kamarádkou M&DE design Ostrava a jako milovnice designu má také eshop s bytovými doplňky.

Renáta Gebauerová
Renátu dlouho živila angličtina. Tlumočila v Armádě spásy i v Hutních montážích. Její srdcovka však vždycky bylo výtvarné umění, ačkoli ho nikdy nestudovala. Sen o tom, že půjde na volnou nohu, bude paní svého času a bude moci se věnovat své vlastní tvorbě se jí vyplnil před pěti lety. V Ostravě Porubě si otevřela vlastní ateliér, kterému dala název Písmodílna. Její doménou je písmo. I když je v podstatě grafická designérka a ilustrátorka, její zakázky jsou úzce spojeny právě s ručním písmem. Pokud nepracuje na nějakém logu, svatebním oznámení nebo písmomalířství pro nějakou prodejnu nebo restauraci, pořádá kreativní kurzy pro veřejnost v Písmodílně nebo je jede učit do jiného města.

Kateřina Švidrnochová
Kateřina je konzultantka a lektorka digitálních dovedností a designérka vzdělávacích procesů. Pomáhá týmům nastavovat strategie interní i externí komunikace, využívat efektivně nové technologie a zjednodušovat si práci i život díky digi nástrojům. Mezi její klienty patří velké firmy jako T-mobile nebo Letiště Praha, státní instituce jako Ministerstvo zdravotnictví, neziskovky od NROS přes Adru po CzechDesign, školy, start-upy, malé firmy i freelanceři. Prostě všichni, kteří budují svou firemní a digitální kulturu a chtějí, aby jejich komunikace uvnitř i navenek měla hlavu a patu.

Jiří Pernica
Jirka je specialista na Facebook kampaně a PPC. V minulosti úspěšně provozoval internetový obchod a aktuálně spravuje reklamy pro své klienty s rozpočty v řádech milionů korun měsíčně. Rád se dělí o své know-how prostřednictvím školení.



